Ważne dla kandydatów do PKE ds. DP

Data publikacji: 2010-08-30

Aktualność: Ważne dla kandydatów do PKE ds. DP

Szanowni Państwo, 

W związku z tym, że wiele wniosków składanych przez osoby ubiegające się o delegowanie do Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego nie spełnia wymogów formalnych, uprzejmie proszę o uwzględnienie przy ich składaniu postanowień uchwały KRDP nr 266/2010.

W § 3 przedmiotowej uchwały zostały wymienione dokumenty, które powinni złożyć kandydaci do Komisji. Są to: 

-         - ankieta zgłoszeniowa (jej treść znajduje się z załączniku do uchwały nr 266/2010),

-        -  dokumenty wskazane w ankiecie, tj. kopie dokumentów potwierdzających informację dotyczącą okresu wykonywania czynności doradztwa podatkowego oraz ewentualnie kopie innych dokumentów, które w ocenie składającego ankietę są istotne lub potwierdzają informacje uzasadniające dodatkowo jego delegowanie do Komisji,

-        - pisemna zgoda na delegowanie (ten dokument w wielu przypadkach nie był dostarczany przez kandydatów do Komisji).

Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Warszawie, znajdującym się przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3/310, 02-362 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do 1września 2010 r.  (decyduje data wpływu).

Osoby, które złożyły już wniosek, a nie spełnia on powyższych wymogów formalnych, proszone są o uzupełnienie wniosku (względnie złożenie brakujących dokumentów) w powyższym terminie.

Tomasz Michalik
Przewodniczący
Krajowej Rady Doradców Podatkowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.