Aktualność: Ważne dla kandydatów do PKE ds. DP
W
związku z tym, że wiele wniosków składanych przez osoby ubiegające się
o delegowanie do Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa
Podatkowego nie spełnia wymogów formalnych, uprzejmie proszę o
uwzględnienie przy ich składaniu postanowień uchwały KRDP nr 266/2010.
W § 3 przedmiotowej uchwały zostały wymienione dokumenty, które powinni złożyć kandydaci do Komisji. Są to:
- - ankieta zgłoszeniowa (jej treść znajduje się z załączniku do uchwały nr 266/2010),
- - dokumenty
wskazane w ankiecie, tj. kopie dokumentów potwierdzających informację
dotyczącą okresu wykonywania czynności doradztwa podatkowego oraz
ewentualnie kopie innych dokumentów, które w ocenie składającego
ankietę są istotne lub potwierdzają informacje uzasadniające dodatkowo
jego delegowanie do Komisji,
- - pisemna zgoda na delegowanie (ten dokument w wielu przypadkach nie był dostarczany przez kandydatów do Komisji).
Komplet
dokumentów należy złożyć w Biurze Krajowej Izby Doradców Podatkowych w
Warszawie, znajdującym się przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3/310,
02-362 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do 1września 2010 r. (decyduje data wpływu).
Osoby,
które złożyły już wniosek, a nie spełnia on powyższych wymogów
formalnych, proszone są o uzupełnienie wniosku (względnie złożenie
brakujących dokumentów) w powyższym terminie.