Aktualność: Akademia Zarządzania-terminy sesji
Szanowne Koleżanki i Koledzy, doradcy podatkowi
z przyjemnością informujemy, że udało się znów wynegocjować dla naszego środowiska możliwość uczestniczenia w dwóch różnych modułach szkoleniowych /po 10 dni każdy/ dofinansowanych w 80% ze środków Unii Europejskiej i podnoszących własne umiejętności interpersonalne. Moduły stanowią elementy Akademii Zarządzania.
Szczegóły szkolenia są w końcowej fazie uzgodnień, rozpoczęcie planujemy 14 kwietnia a następne zajęcia odbędą się w terminach 30.06 – 03.07, 21 – 24.07, 28 – 31.07 oraz 11 – 14.08.2011 r.
Niestety, niewielkie są szanse na zwiększenie tym razem grupy szkoleniowej do 23 osób – tak jak to było poprzednio. Wszystko wskazuje na to, że grupa szkoleniowa nie będzie mogła przekroczyć 20 osób.
Zajęcia w takiej 20. osobowej grupie będzie prowadzić jednocześnie 2 uzupełniających się trenerów.
O przyjęciu na szkolenie będzie decydować więc kolejność zgłoszeń a w szczególności osób, które zechcą uczestniczyć łącznie w obu modułach /można uczestniczyć tylko w jednym/.
Zajęcia będą odbywały się w 5 /2 x 2,5/ cyklach 4 dniowych /czwartek – niedziela/ w Kołobrzegu w hotelu Sand i w Barlinku w hotelu Alma Spa.
Przewidywany koszt jednego 10 dniowego modułu obejmujący szkolenie, wyżywienie i noclegi wynosi około 870 zł netto – przy czym płatności za pierwszy moduł trzeba będzie dokonać do końca marca natomiast za drugi na przełomie maja i czerwca.
Dokładne terminy zajęć w czerwcu, lipcu i sierpniu dla obu modułów zostaną podane przed rozpoczęciem szkolenia.
Program szkolenia w załączeniu.
Zgłoszenia przyjmuje biuro ZOKIDP: zachodniopomorski@kidp.pl; fax: 91 433 70 46